środa, 22 maja 2013

Jelly Melly ;)

Hej:) Jakże słodkie są buty z gumy;) Wybór obecnie jest wielki,ja sama jestem właścicielką kilku par i mam jak najlepsze dośiadczenia.Na poczaku bałam się ,że będą odparzały stopy w upalne dni,albo przysporzą mi odcisków....jednak nic takiego się nie stało;)Guma pod wpływem ciepła robi się miękka i bardzo elastyczna i wygodna...dodatkowo niektóre z żelkowych butów ładnie pachną(kojarzy mi się ten zapach z gumkami do gumowania w czasach podstawówki;) Co Wy sądzicie o żelkowym"obuwiu;)? Miłego dnia;-*

3 komentarze:

  1. juz jako dziecko mialam buty z gumy i milo je wspominam lekkie, wygodne. Zastanawiam sie teraz nad kupnem takich butow tylko jeszcze nie wiem jaki kroj wybrac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poluję na cieliste koturny z gumy,widziałam takie na deezee,ale niestety....moja późna reakcja spowodowała,że zostały wyprzedane i jak ostatnio zaglądałam to były tylko czarne.Wiec polowania ciąg dalszy;)buziak

    OdpowiedzUsuń