środa, 5 września 2012

...gelaSkins...

Chciałam troszkę ożywić mój telefon i tablet...coś zmienić.Nie lubię nosić ze sobą wszelkiego rodzaju pokrowców na telefon,a że często mój Blackberry ląduje na podłodze(dziwne przyciąganie grawitacyjne;)wyglądał,jak by to określić...na trochę zmęczony.;)No i wtedy zaświeciła mi się żaróweczka,kiedyś czytałam już o wszelkiego rodzaju naklejkach na telefony,tablety i konsole,ale jakoś nie było fajnych wzorów i nie byłam przekonana.W końcu dwa tyg.temu postanowiłam po wejściu na stronkę sklepu z tego typu rzeczami www.gelaskins.pl i zobaczeniu miliona pięknych wzorów "skórek",zakupić dwa modele.Jeden jest na Blackberry Curve,a drugi na tableta Samsung GalaxyTab.Skórka na telefon kosztowała 49,95 zł.Nazwa:Bloody Knuckles,autorstwa artysty Briana M. Viverosa .W komplecie można ściągnąć tapetę,aby wszystko współgrało;)Folia jest super trwała i nadaje niepowtarzalny wygląd.Trochę mi zajęło dopasowanie skórek do urządzeń,ale udało się;)Sami zobaczcie;)
Telefon prezentuje się tak:
Folia na tableta kosztowała 59,95 zł.przybrała nazwę: Bunny Blossom i jest autorstwa Kozyndan- dwóch szalonych artystów z Los Angeles.Cudo;)
Folia nie zostawi śladu przy ściąganiu,można ją zmieniać jak rękawiczki,a jest tyyyyle ciekawych wzorów;)Oprócz skórek które są proponowane, można stworzyć swój własny wzór,np.na podstawie zdjęcia.Za przesyłkę zapłaciłam około 10 zł. i dotarła do mnie za ok.10 dni.Narazie jestem bardzo zadowolona,ale zobaczymy czy te folie przetrwają ze mną;) i czy wytrzymają próbę czasu;)Będę informować;) Miłego dnia!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz