wtorek, 4 września 2012

Pielęgnacja "po wakacyjna" ;)

Hej;) Oficjalne wakacje się skończyły;), więc dla tych z Was którzy właśnie wrócili z wczasów ,albo po prostu mają suchą skórę, przygotowałam krótki opis mojej pielęgnacji.Ponieważ ostatnio dużo przebywałam na słońcu,moja skóra mocno się wysuszyła i muszę ją wspomóc mocniejszymi kosmetykami,niż te które stosowałam przed latem.
Zaczynając od kąpieli,do wanny z ciepłą wodą wlewam szklankę solanki jodowo-bromowej i dodaję do tego kilka kropel zwykłej oliwki np.Hipp z Rossmana.Ta solanka wydobywana jest z kilkusetletniego źródła w Rabce.Zawiera między innymi biopierwiastki i mikroelementy takie jak sód,brom,jod,wapń itd.Te składniki posiadają właściwości antybakteryjne,nawilżające.Poza tym kąpiel pomaga rozluźnić mięśnie.Solankę kupiłam w sklepie osiedlowym w Pszczynie za cenę ok.1o zł. za 1 litr,który starczy na kilka kąpieli.Dodam również,że można za pomocą tej solanki robić inhalacje,oraz płukanie gardła,gdyż jest to produkt w 100% naturalny.
Po kąpieli stosuję żel aloesowy z firmy Laboratoria Urody,który koi skórę i regeneruje ją.Jest przyjemnie chłodzący i prawie natychmiast się wchłania.Kupiłam go w aptece,za ok. 20 zł.za 150 ml.
Do twarzy po kąpielach słonecznych wybieram najzwyklejszy krem Bambino.Dla mnie jest to krem do zadań specjalnych;) Cena ok.5 zł
Jeżeli po tych zabiegach skóra wymaga jeszcze dodatkowej pielęgnacji,stosuję emulsję do ciała Emolium,która zawiera między innymi: hialuronian sodu, urea, olej macadamia, masło shea, trójglicerydy kwasów kaprylowego i kaprynowego,które pomagają w pielęgnacji skóry bardzo suchej. Kosmetyk kupiłam w aptece za cenę ok. 30 zł.za 200 ml.
W pielęgnacji stóp uważam,że najlepiej spisuje się maść Urea 25% z firmy Numis med. Genialnie nawilża i zmiękcza skórę pięt.Maść kupiłam w sklepie osiedlowym,koszt:ok 10 zł.za 50 ml.
W trakcie kąpieli morskich,przed i po stosowałam eliksir z olejkiem arganowym i olejkiem z konopii siewnych.Stosuję go nadal po myciu włosów, ponieważ nawilża i łatwo się po nim rozczesuje włosy....po za tym ma cudowny cukierkowy zapach.Kupiłam go w salonie fryzjerskim za cenę ok.20 zł.za 30 ml.
Tak się prezentuje całość:
Po takiej dawce nawilżenia skóra jest wypielęgnowana,zdrowa i gładka. Przyjemnego dnia,całusy;***

2 komentarze:

  1. <33

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń